středa 27. února 2008

KONEC STÁŽE ANEB TROCHA NOSTALGIE

Poslední jednohubka s lososem, poslední jednohubka s tatarákem, poslední sklenka sektu a konečně poslední fotka. Takhle teda vypadal konec mojí stáže fotografky v Českém Centru v Berlíně. Večer po posledním focení, tentokrát to byla debata s Karlem Schwarzenbergem, jsem se ubírala po Unter den Liden na Alexander Platz. Bylo mi trochu smutno a tak jsem si začala v duchu bilancovat svou uplynulou stáž abych nemyslela na to, že už zase odjíždím z Berlína. A k čemu, že jsem dospěla? No musím říct, že to nebyla špatná práce. Nikdy před tím jsem se sice dokumentování akcí soustavně nevěnovala, ale tím to bylo pro mě zajímavější. Bavilo mě postupně si vychytávat místa, úhly a pohledy, tak aby fotografovaný objekty vypadaly dobře. Naučila jsem se mít vždycky připravenej foťák s nabitýma baterkama :) a nebejt líná si občas vyměnit objektivy. Kromě toho jsem se dostala na místa kde jsem před tím ještě nebyla a měla možnost vyfotit si pár českých "celebrit". Kulturní akce který jsem fotografovala byly nezřídka zajímavý i pro mě osobně. Často jsem například chodila do kina a byla jsem překvapená kolik zajímavých českých dokumentů jsem doposud neviděla. Občas byla akce spojená i s nějakým tím rautem a tak jsem ochutnala i pár specialit = plus navíc. Dost mi taky vyhovovalo, že do práce chodím až večer a tak jsem měla celý dny volno který jsem vyplňovala tím, že jsem chodila na intenzivní každodenní kurz Němčiny a vytvářela tenhle blog :). Praktická stáž byla tedy opravdu velice praktická, protože jsem se kromě focení naučila ještě topit, štípat dříví a trochu vařit!FOTOGALERIE ČESKÝCH CELEBRIT ©Telona

Žádné komentáře: